Bedava İnternet Girme

Yazar: Unknown Tarih: 14:40 Kategori: , Yorum: Yorum Yap

mozilla bedava internete girme
evet arkadaşlar sonunda uzun araştırma sonucu buldum ve oldu.. Hemen açıklıyorum. Tl 0 olmalı.. Mozillaya girip araçlar>seçenekler>ağ>ayarlar diyoruz. Vekil sunucuyu elle ayarla diyoruz. Http vekil sunucusuna 173.236.175.135 yazıp iletişim noktasına 80 yazıyoruz tamam diyoruz. Sonra mozilla tarayıcıya live.vodafone.com yazıp giriyoruz   ışte bu kadar

tabi önce teli pc ye bağlıyoruz nokia suit ile internete bağlan diyoruz sonra üstteki ayarları yapıyoruz.


sneakme.net 80 youtube destekli kproxy.com 80 bunları da olur ayrıca live.vodafone.com.oroxy.com en hızlısi adres çubuğuna yaz

wap.logizmo.com.php.daveproxy.co.uk bu da çalışır video izlersın

google chrome bedava internet pc proxy yöntemi ile
live.vodafone.com.kproxy.com live.vodafone.com.oroxy.com live.vodafone.com.flyproxy.com yazarak adres çubuğuna surf yapabilirsiniz bu en basiti arkadaşlar


Not Denemedim Konu Alıntıdır İşinizi Görebilir :)



YÖNTEM 2


GOOGLE CHROME MOD (PHP PROXY) (BURADAKİ AYARLAR ZORUNLUDUR..!)

1.ADIM TELEFONU BİLGİSAYARA BAĞLAYACAKSINIZ

2.ADIM GOOGLE CHROME DAN AYARLARA YANİ İNGİLİZ ANAHTARINA TIKLAYIP SEÇENEKLERE TIKLAYIP ORDANDA GELİŞMİŞ SEÇENEKLERDEKİ PROXY AYARINI DEĞİŞTİRE TIKLAYACAKSINIZ

3.ADIM BAĞLANTI SAĞLADIĞIN MODEM HANGİ AD İSE ÖRNEĞİN (NOKİA 6630 BLUETOOH MODEM) ONA TIKLAYIP AYARLARI TIKLATACAKSINIZ 

4.ADIM AYARLARI OTOMATİK ALGILA SEÇENEĞİNE İŞARET KOYMALISINIZ

5.ADIM PROXY SUNUCU KULLAN ETKİN OLMALI ONADA İŞARET KOYMALISINIZ 

6.ADIM SUNUCU ADRESİNE YANİ BİRİNCİ KUTUCUĞA operatör serveri İKİNCİ KUTUCUĞA portu YAZMALISINIZ

7.ADIM GOOGLE CHROME DAKİ URL KISMINA ALTTAKİ URL Yİ OLDUĞU GİBİ YAPIŞTIRMALISINIZ



GOOGLE AÇILDIYSA İŞLEM TAMAM AMA DAHA İŞİMİZ BİTMEDİ KÜÇÜK BİR KOLAYLIK SAĞLAYACAĞIZ 

GOOGLE CHROME MODLAMA İŞLEMİ

(BU İŞLEM URL KISMINA YAZDIĞINIZ HERHANGİ BİR ŞEYİ HIZLI BİR ŞEKİLDE GOOGLEDA ARAMANIZA YARAR) ZORUNLU BİR AYAR DEĞİLDİR AMA YAPMANIZI TAVSİYE EDERİM) 

8.ADIM GOOGLE AÇILDIKTAN SONRA BU URL Yİ HEM AÇILIŞ SAYFASI YAPIYORUZ HEMDE GOOGLE ARAMA KUTUSUNA SAĞ TIKLIYORUZ 

9.ADIM EKLE DİYORUZ VE TEKRAR AYARLARDAN ARAMA MOTORU EKLE DİYE BİR SEÇENEK ÇIKACAK EN ÜSTTEKİ KUTUCUĞA BEDAVA GOOGLE YAZIYORUZ

10.ADIM AYARLARA GİREREK TEMEL BİLGİLERDE YER ALAN ARAMANIN TAM KARŞISINDAKİ GOOGLE YAZAN KUTUCUĞA TIKLIYORUZ VE BEDAVA GOOGLE I SEÇİYORUZ

OPERATÖR SERVERİ ve PORTU YAZAN KISIMA YAZACAĞINIZ BİLGİLER ŞUNLAR

TÜRKCELL 
BEDAVA SİTE : Wap.uygulamadukkani.com yada wap.tonlakazan.com
OPERATÖR SERVER : 212.252.234.168
PORT : 8080 

AVEA 
BEDAVA SİTE : Cep.bankasya.com
OPERATÖR SERVER : 213.161.151.201
PORT : 8080

VODAFONE
BEDAVA SİTE : Wap.logizmo.com yada m.vodafone.com.tr
OPERATÖR SERVER : 212.65.136.226
PORT : 9401

ŞİMDİ GELELİM İDM YANİ İNTERNET DOWNLOAD MANAGER AYARLARINA 

ÖNCELİKLE İDM Yİ AÇIYORUZ ARDINDAN İNDİRİLENLER SEÇENEKLER PROXY/SOCKS KISMINDAN PROXY SERVER KISMINA OPERATÖR SERVER PORT KISMINA PORT U YAZIYORUZ
7. adımda kı url yı tam olarak verır mısın yarım cıkmıs cunku


yada şöyle yaparsın vodafone için adres kısmına 
live.vodafone.com.kproxy.com yazarsın okadar başka ayara gerek yok


0 yorum: